Informujemy, iż szkoła zakupiła usługę OFFICE 365 dla uczniów i nauczycieli. Jest to usługa darmowego pakietu Office 365 czyli Word, Excel, Power Point online oraz TEAMS do rozmów online. Niedługo uczniowie otrzymacie loginy i hasła od wychowawców.

Pierwsze uruchomienie TEAMS oraz Office 365

  1. Wejdź na stronę www.office.com

2. Kliknij ZALOGUJ

3. Wprowadź otrzymany login np. imienazwisko@spbychawa.onmicrosoft.com

4.  Wprowadź otrzymane hasło 

5. Teraz musisz zmienić hasło na własne. Wprowadź jeszcze raz otrzymane hasło i dwa razy wprowadź swoje nowe hasło. Pamiętaj hasło powinno zawierać 8 znaków w tym duże i małe litery, cyfry i znak specjalny np. !@#$%^&*.

Pamiętajcie zapiszcie hasło w bezpiecznym miejscu ponieważ hasła będziecie musieli sami odzyskiwać.
Potrzebne jest również podanie numeru telefonu do celów zabezpieczenia konta. Dzięki temu możliwe będzie samodzielne odzyskanie hasła do konta. 

6. Klikamy „DALEJ”

7. Wprowadzamy numer telefonu do którego mamy dostęp  (może to być dziecka lub rodzica)

8. Klikamy „wyślij do mnie SMS-a” otrzymany numer z SMS wpisujemy i zatwierdzamy. 

9. Klikamy „Zakończ” 

10. Tutaj wybierzcie co uważacie.

   

11. Witamy

12. Tutaj wybierz ikonkę TEAMS

13. Mamy dwie opcje: pobrać aplikację na komputer lub urządzenie mobile /zalecane/ lub pracować w przeglądarce.

14. Pobierz i zainstaluj aplikację. Po zainstalowaniu aplikacji może być potrzeba ponownego logowania.

15. Po zainstalowaniu Teams uruchom program.

16. Ostatni krok klikamy „Do dzieła”

17.Gotowe – okno pracy z TEAMS

   

PORADNIKI

Szybki start w TEAMS – zobacz

Logowanie do Teams, przelogowanie na inne konto – uczniowie – zobacz

Instrukcja dla nauczycieli – zakładanie zespołów – zobacz

Zestaw instrukcji i filmów obsługi Teams.

Przykład prowadzenie lekcji – film instruktażowy FILM

Przygotowywanie zespołów klasowych – film instruktażowy FILM

Lekcja zdalna – film instruktażowy FILM

POWODZENIA

Close Menu