Innowacja pedagogiczna „Ekspert Tabliczki Mnożenia”

Uczniowie naszej szkoły wzięli udział w innowacji pedagogicznej „Ekspert Tabliczki Mnożenia”. Celem akcji było propagowanie zabawowej formy nauczania-uczenia się matematyki. Objęto nią uczniów klas IV – VI. Przez cały wrzesień uczniowie przypominali sobie tabliczkę mnożenia i pracowali nad zwiększeniem szybkości udzielania odpowiedzi. Pomagały im w tym przykłady działań umieszczone na stopniach schodów szkoły, rymowanki  które sami układali oraz gry w karty z tabliczką mnożenia. Efektami swojej pracy mogli się pochwalić podczas IX Światowego Dnia Tabliczki Mnożenia w dniu 4 października 2019r.
Do konkursu przystąpiło 194 uczniów klas IV, V, VI, których wiedzę sprawdzały 3 trzyosobowe zespoły uczniów klas VII. Każdy uczeń przystępujący do konkursu wybierał los z 5 trudnymi przypadkami mnożenia. Jeśli w ciągu ustalonego czasu (kl. IV – 3 minuty, kl. V, VI – 2 minuty) mierzonego stoperem, uczeń podał wszystkie poprawne odpowiedzi zdobywał tytuł Eksperta  Tabliczki Mnożenia, który potwierdzało otrzymanie odpowiedniej naklejki. Ekspertami Tabliczki Mnożenia zostało 118 uczniów, czyli 61 % tych,  którzy przystąpili do konkursu. Najwyższy wynik uzyskali uczniowie klasy VI d – 80% uczniów zostało Ekspertami Tabliczki Mnożenia. Dzięki tej akcji uczniowie naszej szkoły lepiej liczą. Gratulujemy.

Nauczyciele matematyki

zobacz zdjęcia