Wycieczka edukacyjno-krajoznawcza uczniów klas VII i VIII na Warmię i Mazury

W dniach 6 – 8.06.2022 r. odbyła się wycieczka edukacyjno-krajoznawcza uczniów klas VII i VIII na Warmię i Mazury. Pogoda nam dopisywała… humor też ….
Po długiej podróży dotarliśmy do Giżycka, gdzie zachwyciliśmy się portem jachtowym, mostem obrotowym oraz zwiedzaliśmy ważny obiekt strategiczny na Mazurach – twierdzę Boyen. Drugi dzień upłynął nam na zwiedzaniu Wilczego Szańca – kwatery głównej Adolfa Hitlera.
W tym dniu pojechaliśmy również do Sanktuarium Maryjnego w Świętej Lipce, a następnie popłynęliśmy w rejs po jeziorze Niegocin.
Trzeciego dnia, wspólnie z przewodnikiem zwiedziliśmy największe miasto na Warmii – Olsztyn.
Wieczory spędzaliśmy na zabawach integracyjnych, wspólnych tańcach, spacerach nad jezioro (położone zaledwie ok. 100 m od naszego obiektu noclegowego) i różnych rozgrywkach sportowych.
Pełni nowych doświadczeń i niezapomnianych chwil wróciliśmy do Bychawy w godzinach wieczornych.

Opiekunowie :
Renata Kryska, Anna Nawrocka, Małgorzata Kukiełka, Marzena Kasperek, Marzena Pasztaleniec-Serafińska