Warszawskie wspomnienia

Wczesnym rankiem 9 czerwca uczniowie klas 5a, 5b i 5c wyruszyli  w samo serce kibiców warszawskich, czyli na Stadion Legii. Dowiedzieliśmy się wielu interesujących informacji na temat pierwszych polskich piłkarzy. Następnie wraz z przewodnikiem udaliśmy się na Stare Miasto, gdzie zobaczyliśmy Kolumnę Zygmunta, jeden z trzech pomników warszawskiej syrenki, a nawet usłyszeliśmy dźwięk prawdziwej katarynki. Po nabytej wiedzy o stolicy Polski wybraliśmy się do Łazienek Królewskich. Następnie mogliśmy podziwiać startowanie i lądowanie samolotów. Na koniec pierwszego dnia udaliśmy się do hotelu, który był jedną z najlepszych atrakcji pobytu w Warszawie. Kolejnego dnia (10 czerwca) zjedliśmy pyszne śniadanie i wyruszyliśmy na dalszy podbój Warszawy. Najpierw udaliśmy się do Pałacu Kultury i Nauki, by podziwiać piękną panoramę z tarasu widokowego, który był umieszczony aż na 30-stym piętrze. Chociaż obawialiśmy się jazdy windą, to była ona świetna zabawa. Chwilę później spacerowaliśmy nad najdłuższą rzeką Polski – Wisłą.
Po około godzinnej wędrówce udaliśmy się do planetarium, które nam się niezwykle podobało. Zjedliśmy pyszny obiad, a następnie zwiedzaliśmy Centrum Nauki Kopernik. Na koniec wycieczki zajechaliśmy do restauracji McDonald’s. W drodze powrotnej autokar był niezwykle rozśpiewany, ponieważ uczniowie prezentowali swoje wokalne talenty. Podsumowując, wycieczka śladami Warszawy niesamowicie nam się podobała i będziemy ją dobrze wspominać.

W imieniu wszystkich uczestników wycieczki wspomnieniami podzieliły się